5 Mart 2010 Cuma

Cilt Bakımı- Nemlendirici: DDF Ultra - Lite Oil Free Moisturizing Dew

[ Hülya'nın uzun zamandır beklediği ürüne sonunda sıra geldi:)]

DDF Ultra- Lite Oil Free Moisturizing DEW

 

Bu nemlendirici DDF'in en başarılı ürünlerinden birisi.. [Bu arada blogda bu ara çok fazla DDF yorumlarının olması pek çok eczanede gördüğüm indirim haberleridir. Hazır fiyatları düşmüşken almak isteyen olursa uygun fiyata bulsun diye, yoksa diğer marka ürünler de çok yakında buarada olacak:)]

Bu ürün size daha önceden tanıttığım, DDF Sensitive Skin Cleansing Jel gibi  Sensitive/ Allergic serisinden. [Yani hassas ve çevre toleransı düşük ciltler için.]

DDF markası sevdiğim firmalardan birisi. Bunun sebebi de, hassas cilt anlayışını sadece kuru ciltlerle sınırlı tutmamaları. Sensitive Skin Cleansing Gel gibi bu ürün de "hassas- yağlı/ yağlıya eğilimli" ciltler için olan su bazlı bir nemlendirici.


BİLEŞENLERİ: WATER, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, SQUALENE, BEESWAX, PROPYLENE GLYCOL, DIMETHICONE, SODIUM PCA,  TRIETHANOLAMINE,  HYDROXYETHYLCELLULOSE, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, ALLANTOIN, DMDM HYDANTOIN, POLYSORBATE 80, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, CARBOMER, DISODIUM EDTA, PROPYLPARABEN, RETINYL PALMITATE, TOCOPHEROL, TOCOPHERYL ACETATE, VITIS VINIFERA (GRAPE) SEED EXTRACT, MAGNESIUM ASCORBYL PHOSPHATE, PANTHENOL, SODIUM HYALURONATE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE.

İçeriğindeki etken maddeler: 

* Aloe vera [%5]: Cildi nemlendirir ve yumuşatır. Ciltteki yaraları iyileştirmeye yardımcı olur. [Akneli ciltterde leke kalmasını engelliyor.]
* Magnezyum Askorbil Fosfat [Vitamin C (% 0,1)]: Antioksidandır Sağlıklı cilt için gerekli olan kollajen oluşumunu destekler.
* Üzüm çekirdeği ekstresi [% 0,5]: Güçlü bir antioksidandır. Serbest radikallerin zararlı etkilerine karşı koyur. 
* Tocophryl Asetate [Vitamin E ( %0,1)]: Antioksidan özelliği vardır. 
* Retinil Palmitat  [Vitamin A]: Antioksidan özelliği vardır.
* Allatoin [% 0,5] : Hücre yenilenmesini hızlandırır, cildi nemlendirir ve iyileşmesine yardımcı olur. Doku yenilenmesini destekler.
* Sodyum PCA [% 3,5] : Cildin yapısında doğal olarak bulunan ve cilde nem sağlayan, doğal kaynaklarından birisidir. 
* Sodyum Hyaluronat [% 0,1]: Cildi derinlemesine nemlendirir.




Artı Yönleri:

* Su bazlı olduğu için cilt tarfından çok hızlı emiliyor ve asla parlama yapmıyor. 
* İçeriği oldukça masum bir nemlendirici. Ürünün üzerindeki  altı aydan daha büyük bebeklerde ve çocuklarda kullanılabilir ibaresi de bunun bir diğer kanıtı. 
* Çok yoğun bir krem olmamasına karşın, cildin nem dengesini koruma özelliğinde olduğu için çok az bir miktarı dahi cildi nemlendirmeye yetiyor. 
* Doğal antioksiden içerikleri sayesinde cildi yormadan cildi dış etkenlere karşı koruyor. Erken yaşlarda anti-aging kremlere başlamaya karşı olduğum için benim en sevdiğim özelliklerinden birisi bu. 
* Nemlendiricinin bir de 15 SPF koruması içeren seçeneğimevcut. Gündüz nemlendiricisi olarak bu da tercih edilebilir. Güneş koruması konusundak hassas bir insan olduğum için bu seçeneğin sunulması da benim için artı bir özellik. 
*Hafif yapısından dolayı gözeneklerde birikme yapmıyor, bu da siyah nokta oluşumunu engelliyor. [Siyah noktaları hafifletmek.. rüya gibi değil mi?:)] 
* Pompalı şişede olduğu için ürüne elinizden bakteri geçişi olmuyor.

Eksi Yönleri:

*Kullandığı ürünlerin kokusuna karşı hassasiyet duyanlar varsa, kötü haber; drugstore kremleri gibi biraz garip bir kokusu var. 
* Fiyat olarak biraz yüksek. Fakat kozmetik markalarıyla kıyaslandığında, alınabilir ürünlerden. 
* Pompalı şişesi hem pozitif hem de negatif bir özellik kazandırıyor. Çünkü bir pompa yetmeyebiliyor fakat ikinci pompa da fazla gelebiliyor. Yani bunu ayarlamak biraz sıkıntı veriyor ve çoğu zaman ikinci pompa boşa gidiyor. Her ne kadar bir popmadan ne olacak denilse de, eğer ayarlamayı başaramazsanız şişenin yarısı boşa gitmiş oluyor. O yüzden biraz dikkatli ve yavaş kullanılması gereken bir ürün.


Kimler İçin Uygun?

Yağlı- yağlıya dönük karma ya da sıcak iklimlerde yaşayan kuruya dönük karma ve de hassasiyet gösteren ciltler için uygun. Eğer cildiniz çok yağlı ise yaz- kış kullanabilirsiniz. Fakat soğuk bir yerde yaşıyorsanız ya da karma bir cildiniz varsa sizin için ideal bir yaz nemlendiricisi olur. Benim cildim kuruya dönük karma olmasına rağmen yaz aylarında gündüz nemlendiricisi olarak kullanıyorum. Nemlendiricilerin bıraktığı yağlı hissi sevmediğim için; su bazlı ürünleri kullanmayı daha çok seviyorum. Özellikle de yazları yüksek koruma güneş kremi kullandığım için hafif nemlendirici tercih ediyorum. Malum diğer türlü yağlı ve parlak bir görünüm ortaya çıkıyor. 

Yani isminde özetlediği gibi; su bazlı hafif bir nemlendirici arıyorsanız; işte bu nemlendiriciyi istiyorsunuzdur..:)

Nerede Bulunur?

DDF'in yetkili eczanelerinden  alınabilir..

Türkiye satış Fiyatı 95 TL

En uygun alınabileceği yer her zamanki gibi yine çilek 'ten alınabilir..

Çilekteki satış fiyatı; 59.50 TL

Satın Almak İçin: TIK TIK!

SPF 15 korumalı seçeneğinin fiyatı ise; 62.50 TL

Satın Almak İçin;TIK TIK!



12 yorum:

Hülya dedi ki...

oh şükürler olsun sonunda buldum yani buldun :)))) çok sağol canım şimdi çilekte biraz fiyat düşmesini bekleyeceğim evdeki nemlendiricim bitene kadar. bu arada ddf'nin bana önerdiğin temizleyicisi bugün itibariyle elime ulaşmış bulunmaktadır ;) Vatana millete hayırlı olsundur :P ay nasıl sevindim yazıyı okuyunca anlatamam :) ellerine emeğine sağlık tatlım :)

dramaqueen dedi ki...

rica ederim canım seni de baya beklettim ama rastgele bir ürün olasın istedim. Fiyatı biraz yüksek evet ben de indirim bekliyorum yaz için hazırlık yapıcam:) bir de istersen biraz daha uygun LRP'nin nemlendiricisi var ama DDF daha başarılı olduğu için ilk bunu önerdim, en kısa zamanda onu da yazarım ;) umarım temizleyicinden memnun kalırsın, kurutmadığı için hafif bir ürün gibi geliyor ama temizlemesi güzeldir..

Hülya dedi ki...

temizleyiciyi nemlendirici elime gelene kadar kullanmamayı düşünüyorum ikisini bir kullanayım da etkisini göreyim diye ama bakalım dayanabilecek miyim :))) diğer ürün için yorumunu da beklerim canım nasılsa bu hemen indirime girmiyor ;)LRP dediğin La Roche Posay mi oluyor?

dramaqueen dedi ki...

Evet, La Roche Posay'in yağlı cilter için olan nemlendiricisi:)

Hülya dedi ki...

hımm tamam bakalım hangisi çıkacak. birkaç sene önce uriage temizleyici filan vermişti bana eczanedeki kız bi de tolerian mıydı lrp'nin bi nemlendiricisini verdi bi de termal su verdi tonik olarak. lrp'nin 50 faktörlük güneş koruyucusunu verdi. bi deee lrp'nin sırf sivilce üzerine sürülen minik bi kremi vardı onu verdi. 150 tl filan tutmuştu ama hiçbir işe yaramamıştı :( siyah noktalarım artmıştı bu setle. uriage'ın temizleyicisi kuru ciltler için olan seriymiş. sonradan öğrendim. pişman olmuştum :(

dramaqueen dedi ki...

hımm lrp pek yaramıyor demek ki sana o zaman DDF ten şaşmamak gerek:) aslında dermalogica active moist de olabilir senin için ama hassasiyet konusunda etkisiz kalır..

Hülya dedi ki...

nedense ddf bana iyi gibi geliyor (henüz kullanmasam da içgüdüsel olarak böyle hissediyorum) bakalım hele indirime girsin de kullanıp rahatlayayım :))) eee hani bana uygun ev yapımı tonik tarifii? :D

style m dedi ki...

cildimiz cok önemli bende cok ilgilenirim cilt temizligiyle.kisin gercekten soguktan az su icmekten cok yipraniyor cildimiz.verdigin bilgiler icin tesekkurler

dramaqueen dedi ki...

@hülya, insan psikolojik olarak bir markaya yakın olunca etkisi de daha fazla oluyor bence, inşallah DDF sana çare olacak:)

@style m, evet su içmenin cilt üzerinde etkisi çok önemli. kış bakımı gerçekten çok önemli:)

Hülya dedi ki...

inşallah tatlım inşallah :) ben de inanıyorum bu dediğine :)

Kurbaga Prensesler dedi ki...

ben bu ürünü gece, 45 faktör korumalı olanını da gündüz kullanıyorum. (abartmış mıyım?:)) cildi yağlandırmadan nemlendirmesi, çok hafif bir krem olması nedeniyle favorim. yalnız ddf ürünleri biraz pahalı, 3al 2öde kampanyalarından biriyle aldım ama yine de pahalı. bitince farklı markalar denemeye devam edeceğim sanırım.

Drama Queen dedi ki...

@kurbağa prensesler, ben de senin gibi abartıp 50 koruma kullananlardanım merak etme, bence abartmıyoruz da ayrıca, güneş koruması en önemli aşama bence:) Fiyat konusunda evet çok haklısın, çok pahalı TR'de o yüzden ben de devamlı olarak daha uygun ve daha etkili ürün arayışındayım:)