28 Ağustos 2010 Cumartesi

Toni & Guy Refreshing Dry Shampoo [Kuru Şampuan]


Bu ürün çıkalı sanırım 2,5-3 yıl oldu. Hafızam beni yanıltmıyorsa 2007 yazı gibi denemiştim. Fakat Türkiye pazarında yeni sayılabilecek bir ürün. En azından mevcut popüleritesine bu yaz ulaştığı bir gerçek.

Bu yeniliğin etkisi olarak da "kuru şampuan" kavramı halen kafa karıştırır durumda. Öncelikle bilinmesi gereken detay siz bu ürünü kullandığınızda banyodan yeni çıkmış gibi bir saçınız olmayacak kesinlikle. Bu şekilde bir beklentiniz varsa bu üründen nefret edeceksiniz.
Üründeki "refreshing" ifadesiyle de vurgulandığı üzere, saçınızda bir kaç saati kurtaracak bir temizlenme etkisi yaratacak.

 Yapı olarak pudralı deodorantları anımsatan bir hali var hatta kokusu da bu yönde. Zaten aslına bakarsanız teorik olarak çalışma prensipleri aynı. Pudramsı doku saç diplerinize ulaşıp fazla yağı emiyor ve o ferah koku da saçınızdaki yağın oluşturduğu kir kokusunu maskeliyor.
Yani, üç gündür yıkamadığınız saçlarınızı bir üç gün daha idare etmek için kullanmayı planlıyorsanız hiç bulaşmayın. Zaten o kadar gün yıkanmadan durulur mu, gidin adam gibi yıkanın yahu.

Ama gün aşırı duş alıyorsanız, bütün gün sigara dumanı/egzos falan derken hava kirliliğinin saçınızdaki etkisini ertesi güne silmek için kullanabilirsiniz.

Yani kısaca "kuru şampuan" kavramı benim gözümde "pudralı saç parfümü"ne özdeştir. Saçınıza ekstra bir temizlik kazandırmayacaktır. Zaten ben her zaman "susuz temizlik olmaz" mantığını benimsediğimden benim gözümde daha öteye geçmesi imkansızdı. O yüzden tekrar aldığım bir ürün olmadı.. Yakın gelecekte de almayı düşünmüyorum.

Kullanımına gelecek olursak; yaklaşık parfüm/saç spreyi sıkma mesafesinden şişeyi dik tutarak saç diplerinize sıkıyorsunuz ve sanki saçı şampuanlar gibi saç diplerinize masaj yaparak ürünü yayıyorsunuz. Son aşama; sık kıllı bir fırça ile saçı fırçalıyorsunuz. Bu kadar..
 
Ürünün Türkiye'deki satış fiyatını bilmiyorum, fakat diğer Toni & Guy şampuanları gibi 30-35 civarı bir fiyatı vardır sanırım. Watsonslarda, Sevil'de, Boyner'de, YKM'lerde ve bilimum kozmetik storelarda rahatlıkla bulabilirsiniz..
 

Bu ürünün benzerini Oriflame 'da çıkarttı en kısa zamanda ona da bir göz atıp yorumumu yapmaya çalışıcam;)





5 yorum:

mughetto dedi ki...

Bu tarz bir ürün aklımdaydı, Tony & Guy a göz atmakta fayda var,fikir için teşekkürler :)

Drama Queen dedi ki...

Oriflame da bu tarz bir ürün çıkartmış sanırım daha uygun fiyatlı bir üründür onu da deneyince yazarım bir;)

Makyaj Cantam dedi ki...

bu ayki oriflame kataloğunda var, almayı düşündüm ama madem sen yazacaksın beklerim ki :)

Drama Queen dedi ki...

İşleri halledebilirsem yarına yazmaya çalışıcam ;)

NiLaY dedi ki...

bilgilendirme için çok teşekkürler, faydalı olmuş :) sevgiler..